Нове дослідження доводить: ваш щоденний раціон може серйозно впливати на здоров’я грудей. Американські та канадські вчені визначили продукти, які допомагають знизити ризик розвитку раку молочної залози у жінок.
І ключовий компонент тут — клітковина.
Команда дослідників з Гарварду та Торонтського університету проаналізувала десятки наукових робіт, опублікованих до липня 2019 року, щоб з’ясувати, які продукти дійсно працюють як "щит" проти хвороби. Виявилося, що чим більше в раціоні продуктів із високим вмістом клітковини, тим менше шансів розвитку раку молочної залози.
Особлива увага приділялася не лише загальній кількості клітковини, а й її різновидам, що містяться у різних продуктах. Дані дослідження ґрунтувалися на авторитетних джерелах, зокрема бібліографічній базі MEDLINE Національної медичної бібліотеки США та виданні Excerpta Medica.
Країна тихо втрачає мізки: на каналі "Акценти" розсекретили страшні наслідки затяжної війни
6 розмір грудей та форми: як Маша Єфросиніна схудла на 25 кг – секрет молодості та краси
Розсунула ноги на об'єктив. MARUV нарвалася на критику через відверте відео
Закохалася, коли був малоліткою: як Алла Пугачова познайомилася з Галкіним. Фото
Отже, що радять вчені? Вівсянка, гречка, перлівка, пшениця, гарбуз, помідори, картопля, яблука, броколі, сочевиця, авокадо, апельсини, банани та навіть кунжут — ці продукти варто зробити регулярною частиною свого раціону.
Читайте також:
Міф розвіяно: чому ваша ранкова кава НЕ сушить організм і не шкодить водному балансу.
